sometimes you need to feed your dreams not to let your soul get starving

The Pen of Psychology

The Pen of Psychology

STOCKX ,limitált kiadású luxuskategóriás terméktőzsde....

Valami Amerika luxuskivitelben...

2020. szeptember 11. - König Ditta

Hey Guys,

Üdvözlök mindenkit a blogomban.Hát igen picit másképp kezdem ma ,amit nektek át szeretnék adni.

Valójában elkezdtem alig egy hete dolgozni egy amerikai cégnek.Örömteli pillanatokat éltem meg ,hisz egyelőre 100%os homeofficeban nekiveselkedtünk a téningnek.

Érdekes csapat.A trénerem egy bilingual olasz csajszi,a kollegák is vegyesnemzetiségűek,ahivatalos nyelv,amit végig használunk az angol de mindenki minimum 2 diviziót visz.Ami engem illet én angol-németes vagyok.

Szuper ,hogy van meeting amikor összekapcsolnak kb 50 embert a világ összes tájáról pl a Fülöp szigetekről,vagy éppen Eindhovenből,vagy Portugál ,spanyol kollegák ,akár olaszok csatlakoznak.Az egyik magyar kollegám egy pakisztáni fiú,aki egyébként nem beszél magyarul,mivel olaszul ,angolul,németül viszont folyékonyan tud természetesen maximális nyitott a cég a nemzetközi team felállításához és egyébként a közvetlen főnököm is görög.

Szóval ennyit az eheti ízekről,megtapintottam újra az európai fílinget,és mivel nemsokára kérésem szerint 6 órás beosztásban leszek,továbbra is foglalkozhatok a tömérdek hobbimmal,ami közül az egyik legélvezetesebb számomra a blogolás,novellaírás vagy talán sikerül egy könyvkiadás jövő tavaszra.

Jah ,hogy hol dolgozam tulajdonképpen .A neve Ubiquity.Természetesen ezis egy posztmodern megnyílvánulási formája a szolgáltatások széles skálájának.Mi szolgáltatjuk többek közt az amerikában már olyan jól ismert StokcX nevű online portált.

Minden háttérmelót a Ubiquity lát el.Nade most jön az izgalmas és eléggé meghökkentő rész,főleg azoknak ,akik meg vannak győződve róla ,hogy nagyon menő influencerek itt Magyarországon.

Mi is az a StockX?Nagyon hasonló lenne az Ebayhez ,mondhatni lehetne akár a Jófogás is ,ha közelebb szeretném honi hozzátok ezt a témát.

A Stockx merőben más.Csak magas minőségi potenciált jelentő,általában limitált szériaszámmal ellátott terméket dobnak az eladók a piacra.Mégis miket.A mostanában gyakran bannereken látott sneakereket,ami cipőt jelent.Én magam mindig meghatódtam mikor az instán el akartak nekem adni egy 300 dolláros sneakert.

Kapaszkodjatok meg ,a StockX en általában innen indul a licit egy cipőre,ami felkúszhat akár 8000 dollárra is.

Ha egy limitált szériaszámú órát nézünk ,ami egyébként ebben a kategóriában akár haszált is lehet,az óra eladási értéke elérheti a 47000 dollárt is.

Mikor a hét elején előadta nekem ezt a főnököm,hogy mivel fogok én foglalkozni.....Nem kaptam szikrát.Tehát a német vagy nyugat európai vevők amerikából rendelgetnek pár cipőt ,kiegészítőt,egy két "szart" a polcra amerikából mondjuk egy lakás árát költik el és ezt profin le kell koordinálni,az amerikai VIP eladókör és sok esetben akár mondhatni ismertebb emberek ,vagy akár VIP ügyfélkör polcán megjelenő termék útját.

A kikiáltási ártól ,az eredetiségvizsgálatot követően a kiszállításig természetesen úgy ,hogy mindenki baromi elégedett legyen mert nem cukorka ,hanem labeled,"márkás" cukorka.

Gondoltam remek,végülis ki akartam szállni már a szállítmányozásból,erre beleugrok egyenest a VIP luxury products kategóriába vakon.

Semmi gond mindenre lesz időm, mert part timeban home officban kötetlen leszek,csak persez kérdés ,hogy milyen problémák megoldására szerződtem.

Persze erről nem lehet írni,meg még nagyon keveset tapasztaltam,de az biztos ,hogy mélyreható flexibilásra,kreativitásra nagy szükség lesz és persze kereskedelem,szóval a high tolerance az kell mindenk felett.

Feltettem magamnak a kérdést,hogy vajon hogy lehet ,hogy amerikában ebből élnek a fiatalok,hogy cipőkkel kereskednek.Mondhatjuk még mindig jobb mintha drogot árulnának.

Ez a piac ráadásul folyamatosan terjeszkedik,szükség van a sznobhatás által begenerált drága luxuscikkekre.

Végülis tudjuk ,hogy azok az emberek ,akik egy Lamborghiniből mennek az irodájukba,lehet nemis járnak slozira....Persze ,hogy nem így van dehát a léleknek kell az ,hogy szépek vagyunk és valamiben különlegesek,na ehhez nem elég egy jó opel,ehhez Lamborgini kell.Nem tudom nekem ,bejön az Opel is :)

Na kanyarogyjunk vissza ehhez az online kereskedelmi formához.Vannak bizonyos online portálok,ahol lehet sasolni és vadászni,hol dobnak piacra némi limitált szériaszámú különlegesen jó minőségű cuccot.Mondjuk Egy specko NIKE JORDAN...blabla bla cipőt,azaz sneakers.

Ezek a HIP-HOP-os fancy fiatalok van ,hogy sátrat vernek a bolt előtt pár napra,hogy biztosan hozzá jussanak a cipőhöz.Vajon mért ilyen lelkesek?Mert lehet,hogy a Stock X-en már közben létrejötta licit a tranzakció és egy 300 dolláros cipőt esetleg eladtak mondjuk 2500 dollárért.

Hoppá így már érthető a sátor nemde?És mi a cipő útja ha az eladó beszerezte és online "eladta"? Bevizsgáljuk valamelyik központunkban.Amennyiben a termék eredeti a vevőnek semmi dolga azonnal utalunk.Eztán a kiszállításra kerül sor ,ami lehet belföldön azaz az Usában vagy idejön valakinek az EU -ba.

A vevő átveszi ,amit már egyébként előre kifizetett és átveszi a terméket.

Szerintetek milyen lehet egy 3000 dolláros csukát koptatni?Vagy egy több ezer dolláros ruhatárban mocorogni...?

Én meg azt hittem szeretem a luxust és leragadtam a salamendernél vagy a HUGO BOSSNÁL.

Jesszus...mit hittem ,hogy ez a láncolat vége?

Egyébként a Stock Xen folyamatos izgalomban tartják a kuncsaftokat ,hiszen egy tőzsde jellegű ügyletben veszünk részt ,amit valóban végig követhetünk pár egyszerű kattintással ,hogy milyen pszichológiai alapelveken kereshetünk esetleg többet egy ügyleten.

Van olyan ,hogy alacsonyabb áron tudok csak eladni?Persze.

Szóval nem rizikómentes az ügylet.Ha a terméked eredeti akkor is vigyázni kell a bevizsgálási processen át kell menjen.

Ha valóban figyelemmel akarjuk kísérni ,hogy hogyan ehetünk super cool fancyk a jövőben...vagy honnan vásárolnak az RTL klubos celebjeink akár....miután Az amerikai celebek rajtunk keresztül vásárolnak azt gondolom a magyar clebvilág sem tér el ettől.

Természetesen nem a magyar piacot kaptam....szóval ha lesz még egy két megosztható supercool infom akkor dobok még pár paget....

Ezen a héten azt hiszem széétlőtték az agyamat az angollal,jobb ha visszazökkenek a magyar valóságba és nézek valami akciós cipellőt a Hervisbe...nekem azis szuperdiseign asszem.

Szép estét,további jó surfuzést a neten Saluuuut :)

A bejegyzés trackback címe:

https://konigeva.blog.hu/api/trackback/id/tr6816198362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása