sometimes you need to feed your dreams not to let your soul get starving

The Pen of Psychology

The Pen of Psychology

Mindennapi pszichológia

párnafilozófia

2020. augusztus 19. - König Ditta

kutyak.jpgA szabadságot nem lehet kapni.A szabadságért meg kell dolgozni,meg kell harcolni.A szabadsághoz bátorság kell-a szabadság félelmetes....Hankiss Elemér

A virtuális kapcsolatok világát éljük már elmondhatjuk ,hogy két évtizede.Ezeken a csatornákon az emberek sokasága lóg és elveszíti a könyolvasáshoz való tehetségét.Olvasunk blogot,olvasunk cikkeket,nade kedves olvasó valljunk színt mégis mostanában hány könyv akadt a kezünkbe ,amit tisztességel az elejétől a végéig meghitt odaadással el is olvastunk.Vajon mi vonja el oly bőszen a figyelmünket. A TV ez a sok Fake news mi sodor minket egyik napból át a másikba.Mi más az információ és annak az éteri kiöklendezése.

Ami engem illet majdnemhogy kivontam a tv nézést az életemből.Teljesen ráálltam a mostanában a sokak által szintén képviselt csak képletesen képviseltetem magam a facebookon irányzatba.Vagyis nem követek tízezer portált szállóigét,lelki tanácsadót ,viszont azon kaptam magam ,hogy újra elkezdtem megkedvelni az írott kézzelfogható sajtót például éppencsak tudtam venni még Élet és Irodalmat.

Már lassan az újságolvasás áránál is fogva olyan mintha az ember valami szakkönyvet vásárolna ,nemde?Szóval ezt a blogot is azért indítottam,mert a felgyülemlő sok politikai és pszichológiai témájú daragépben ,ami az agyamat jelképezi néha csakúgy kihullanának az alkatrészek ,ha nem hoznám mindenképpen nyilvánosságra a gondolataimat.Most ,hogy októbertől a Hágeni Távegyetemen végre folytathatom a pszichológia tanúlmányaimat és a Covid teljes lehetőségét megadta ,hogy az életünk teljességgel a homemade connectons-re csatlakozzon nagyon sokan vagyunk összekapcsolódva már a neten szinte van egy új életünk ,amit úgy hívhatnánk ,hogy én és a laptopom.

Nézzük picit az előnyeit ennek a fantasztikus ciberkultúrának.Az egyetem ma rendelkezésemre bocsájtotta az első félév pszi jegyzeteit.KB 60 fantasztikus könyv többsége eredeti nyelven online teljes mértékben hozzáférhetővé vált .Ezeket a könyveket még beszerezni is nagyon nehéz ,nemhogy kifizetni és egy kattintás az ember letölti és virtuálisan birtokba is vettem kb 2000 euros tudományt.Hát nem gyönyörű az élet.Már olvashatod is,convertálhatod,jegyzetelhetsz fordíthatsz benne ....Elementáris gyönyör...

 Szóval a fejlődés nemcsak átalakít minket ,a másik kezével ad is .Csak néha ,mint egy Jedi lovag pásztázni kell a rejtjeles ösvényen nehogy túlzottan megtévessze a szürkeállományt.

Ez az oldalam ,amit itt követhettek inkább a lelki kalandoroknak szól ,akik pár percben elvonulva szeretnék élvezni a felismerés szikrázó félhomályát és néha újra meg újra ráébredni,hogy bár a lélek piciny az élet törékeny,de a lehetőség adott ,hogy bármikor bárhol de picit elmélyedjünk benne.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konigeva.blog.hu/api/trackback/id/tr2316170048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása